Fett dålig update.

Tjeeeeena bloggen! De va ett tag sen jag bloggade och pågrund av de har min statistik sänkts med några läsare😁 men den e inte nollställd o de e super! Nu ligger jag hemma med feber och illamående o huvudvärk 😫😥 men skulle ändå inte velat va i skolan idag för vi skulle pimpla på isen o åka skridskor fyfan va tråkigt😂😂 men aa ligger i soffan o käkar jordgubbar o kollar på tv😂💕 hoppas jag blir frisk snart iallafall 😑 men ska snart göra lite läxor o plugga till nationella nästa vecka så aa men ska försöka blogga men är ju sjuk så kanske inte så roliga o bra inlägg men skitsamma 😂💕



Ser kanske inte så gott ut men de va de😂💕


Kommentarer
Postat av: Jessie

Älskar dig och krya på dig <3

2013-03-06 @ 23:49:41
URL: http://nattstad.se/jessiesoderlind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0