Ny dator!

tjena bloggen!
nu sitter jag i soffan och har precis käkat frukost :D mackor med keso haha! måste liksom inviga min dator lite så kanske bloggar en hel del eller inte vet inte riktigt hur jag ska göra men måste testa den lite hehe :D men den verkar väldigt bra fast helt ärligt så är den lite seg men jag fattar inte windows 8 riktigt men de e liksom som appar fast man kan ha vanlig skärm också men när jag e inne på internet så kör jag alltid på "vanlig" men annars är de mest på "apparna" men den e helt störd på "apparna" när man ska in på internet :/ så det är anledningen det här inlägget blev ganska långt men de e väl bra med lite uppdatering? haha men nu ska jag använda den lite mer så hejdå;D! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0