Superhelg!

Hejsan hejsan !
Har haft en superhelg hittills ! I fredags så gjorde jag inte nåt speciellt utan hade bara en bra dag i skolan sen åt jag sushi och godis😏😏 sen typ hyrde jag en film så de va myyys! Sen igår så va jag hos Matilda och vi typ sminkade oss haha målade naglarna sen åt vi typ lunch och efter de åkte vi med hennes mamma och köpte lite inredningsgrejer och så fixade jag o Matilda deras vardagsrum med dom nya grejerna 👍😂 sen hämtade mamma oss typ kvart i fem och släppte av Matilda för hon skulle på bio och så åkte jag och mamma hem och fixade oss och gick över till Therese och åt extremt god mat ! De va sjukt gott och på kvällen mös vi med chips,glass och läsk👍 sen är Rick här min ena kusin men han är ju såklart med brorsan men😏 han sov här inatt 👍 dom har typ spelat hela kvällen och spelar typ nu också😂😂❤ aja ska käka frukost nu så skriver sen puuuss pusssss❤


Vi är normala 😏❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0