slöööööjd

hello everybody nu sitter jag i skolan och bloggar på skolans dator bara för att jag är badass vi lyssnar på justin bieber ;) men efter skolan ska jag till melina igen och vi ska nog göra en nail tutorial video KANSKE! men jag väntar på att melina ska fixa klart en sak sen ska vi gå hem till henne för hennes busskort har gått ut och min bussremsa är slut :( asså det känns så konstigt att blogga från datorn som att jag alltid bloggar med mobilen men skitsamma nu ville jacky höra gangnam style hahhahaha men jaja ska nog gå mu så bloggar mer sen när jag är hos melina och ni kanske får en video när vi är påväg hahaha men iallafall ska packa mina grejer och sätta på mig skor så heeejdå<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0