Bekännelser..

-hatar folk som försöker spela coola
-är "köpberoende"
-är galen i mina parfymer
-fyller år 30 september
-är stolt över min brorsa trotts vissa saker som hänt
-får ångest när jag inte har nått att göra
-jag dras till djur / älskar typ alla djur
-jag är stolt över mig själv för hur de går i skolan
-superglad att jag har min bror för att han nästan alltid ställer upp när jag behöver hjälp och skjutsar mig🔮❤🚗
-jag är superbra på att skämma ut mig..
-jag älskar verkligen mina kompisar kan inte leva utan dom ni vet nog vilka ni är🚁 (hedda,Julia,melina,Matilda,Denise)🚁❤
-hatar när andra fyller år😂 (vet inte varför)
-bor i lägenhet
-mina favoritaffärer är Gina tricot,h&m,kicks och new yorker
-hatar när folk köper så mycket från hollister för de e så jävla onödigt❤
Thats my bekännelser ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0