Heeeemma❤❤

Aa nu är jag hemma jag glömde skriva förut när jag gick hem från skolan men iallafall dagen har sett ut såhär!
 
först vaknade jag typ tjugo över sju gjorde mig i ordning och gick till skolan typ tio i åtta👍 sen slutade vi vid två och då gick jag till centrum och köpte ett smarties rör för typ tjugo kronor👍😏 sen gick jag hem och under tiden jag gick pratade jag med världens bästa Hedda i ca. En timme sen så skypade vi kanske en halvtimme och nu ska jag snart hjälpa mamma med att laga mat👍🍗🍔🍟🍕🍙🍘🍝🍤🍛🍳🍴 äta och sen tänkte jag hyra en film på tv:n som heter she's the man  den e skitrolig 😂❤ sen är de väl nåt bra på tv och sen runt tio är de bara att dyka ner i sängen😏❤ hörs då😘❤😂
 
puss&kram kia😂👍😘❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0