Godmorning😘😮

Godmorgon alla fina lÀsare!
 
just nu ligger jag i min sĂ€ng och kollar runt olika bloggportaler👍👍👍 men jag Ă€r skit glad och lite stressad för snart drar jag och Melina 😏 jag bara lÀÀÀÀngtar jag kan tyvĂ€rr inte skriva vad jag ska köpa till alla men det fĂ„r ni se! Men nu kommer vi till ett nytt Ă€mne hĂ€r ! Ni kanske inte vet sĂ„ mycket om mig sĂ„ jag ska berĂ€tta lite men annars kan ni frĂ„ga i kommentarer 😏👍
 
okejj jag heter Kia Söderlind och jag Ă€r tolv Ă„r och bor i stockholm!😏 Min mamma heter Tina min brorsa heter Kim och min underbara hund heter DollarđŸ¶han Ă€r en stor rottweiler som Ă€lskar att busa! Men nu gĂ„r vi tillbaks till mig! 😂 Jag gillar att shoppa vara med kompisar/hunden och blogga 👍 
 
nu vet ni lite om mig men annars Ă€r det bara att kommentera 😏😏 dĂ€r uppe👆eller dĂ€r nere👇 vet inte vart de stĂ„r👍👍😏men ha de sĂ„ bra allihopa bloggar senare😘
 
puss&kram Kia❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0