Tjolahej

Häääjsan
Nu ligger jag och drar mig i min Justin bieber hörna som snart kommer bli snyggare med en vägg full med tavlor och en text under❤
Men inatt har jag sovit hur bra som helst kan man säga❤ men idag ska jag till farsta iallafall med melina och ni har ju sett min lilla lista men de är lite ändringar jag ska köpa Someday och girlfriend kittet👍 someday var skiiiiiitbillig den kostade 299 istället för butikspris 499 och girlfriendkittet kostade typ 399 istället för 600 typ👍👍 så jag har tur❤ sen ska jag beställa en iPhoneplånbok till mamma i födelsedagspresent och ett annat vanligt till mig ❤ men nu ska jag gå upp och duscha lite snabbt så heeejdå❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0