Myys❤

Hej bloggen !
 Idag har jag haft det väldigt bra👍 vi hade spanskaprov och de gick ganska bra sen så när jag kom hem så städade jag huset och tog en dusch efter det👍 sen hjälpte jag till med att laga mat och så och sen städade jag mitt rum så att de kan komma hit folk för min syssling skulle komma men iallafall vi åt pastagratäng,sallad och vitlöksbröd och runt åtta mös vi allihop med godis, cola och x factor ! De va grymt att Awa vann! Men just nu ligger jag i mammas säng för Emilia (min syssling) ligger i min säng 👍 men det spelar liksom ingen roll😏 men ska försöka sova nu så ska jag försöka blogga när jag kommer upp och har ätit frukost ❤ så vi hörs imorn puss puss ❤❤😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0