Kommer inte på nån rubrik❤

Hej alla underbara!
har inte bloggat på ett tag men har mycket att göra och så. Men de blev inget färga hår idag pågrund av mamma -.- hon ska iväg ikväll och har inte ens tänkt på va jag ska äta om de finns nåt till ikväll nejnej självklart inte.igår var jag hos min syssling igen och var barnvakt och kom hem vid tre typ.. Sen vaknade jag typ vid åtta åt frukost vid tio och sen typ ingenting asså den här dagen har vart sämst bara legat i sängen hela dan och jag får inte göra nåt med nån heller. Vet inte vad jag ska äta idag men tror att det kan bli sushi för mamma tänkte på det😏 de ligger ju så nära också men efter det ska jag slå in fler julklappar sen kolla på så mycket bättre (för att jag inte har nåt liv) kanske hyr en film efter det annars e det väl nåt annat bra kanske? Men aja nu känner jag att det börjar bli för långt nu så skriver mer ikväll puuuuss puuuuss❤😘
 
 
//Kia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0