Dollar❤

Hello❤ just nu ligger jag och myser med min fina dollar❤💚 ska kela ett tag😏 men sen sova mår lite illa men skitsamma ❤ idag har jag haft fett kul ! De har vart en bra dag i skolan sen gick jag o två andra och mötte några som va helt galna men de va väl ganska kul ändå iallafall vissa.. Hahaha och självklart kommer Marcel och ska börja kaxa lite med dom i början sen när vi gick kommer alla dom fyra emot oss och bombar mig och Julia med snöbollar 😂😂 jag stannade efter ett tag och då kastade dom inte på mig för jag kände att jag skulle halka om jag sprang😂 så ja.. Är helt utmattad men de är de bästa med att sova❤

That is what i have eat today😏
And there is me and Dollar❤
Vet att jag e rolig.. (Eller inte)😘❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0